2011-10-03 11:19:00

Za kvalitetno roditeljstvo

 

Roditelji su važna karika u pedagoškom trokutu: učenik-učitelj-roditelj, te škola koja teži kvaliteti uključuje roditelje u različite oblike partnerstva.

Kvalitetno roditeljstvo

Stručni potencijali kojima to možemo realizirati nalaze se među stručnim  suradnicima, učiteljima te među samim roditeljima čije je obrazovanje i područje rada blisko rastu i razvoju djeteta.

Ono što svi želimo, učitelji,učenici i roditelji, i što nam je najvažnije postići u našim životima je – kvaliteta. Tijekom bogatog radnog iskustva shvatili smo da se odgojni ciljevi ne mogu realizirati bez aktivne uloge roditelja.

Kao stručnjaci u školi  uključujemo se u poučavanje roditelja, a to znači:

učimo ih komunikacijske vještine podrška smo im u trenutcima nemoći i osjećaja bezizlaznosti pomažemo im umanjiti nesigurnost i neizvjesnost poučavajući ih kako se nositi s teškoćama te kako pronalaziti rješenja.

Rad na sebi u smislu poboljšavanja komunikacijskih vještina potreban je svim roditeljima bez obzira na njihovu opću kulturu i profesiju. Trudimo se da naša škola bude sigurno i podržavajuće okruženje gdje će roditelji bolje razumijevati sebe, vlastito dijete, partnera, učitelja... Škola postaje mjesto na kojem roditelj uči samoprocjenjivati izbore svojih odgojnih postupaka i načine kreiranja komunikacije u obitelji.

Načini i oblici suradnje naše škole i roditelja:

neposredni (rad s jednim roditeljem, roditeljskim parom, sa skupinom roditelja, predavanja na roditeljskim sastancima, sudjelovanje u projektima, radionice) posredni (kutak za roditelje na web stranici škole,naputci za roditelje u pisanom obliku, pomoć učiteljima  u odabiru tema i izradi materijala za roditeljske sastanke i informacije,upućivanje roditelja na korištenje odgovarajuće literature vezane uz potrebe vlastitog djeteta).

 

  U sklopu neposrednog rada s roditeljima otvoren je i termin za

SAVJETOVALIŠTE

u uredu psihologa/socijalnog pedagoga četvrtkom od 16.00  do 19.00 sati.

 


Osnovna škola Stanovi Zadar